El passat 15 de juliol vam visitar el Refugi Antiaeri de Gavà, experimentant la foscor…
PROGRAMA D’ACTIVITATS INTERGENERACIONALS
Al llarg del que queda de curs aniran tenint lloc diverses activitats entre els infants i joves del poble i la gent gran de l’Espai Nou.
És per això que us presentem el Programa d’Activitats Intergeneracionals, que és un recull de totes aquestes activitats en què compartirem coneixements i una bona estona d’interacció.
Per proximitat de data, podem destacar tres activitats:
-
El dimecres 8 de maig de 10:30h a 12h, els alumnes de 1r d’ESO del Col·legi Sant Lluís faran de guies ambientals a la gent gran de Begues. Consisteix en una ruta guiada pel parc de la Costeta de Begues per a conèixer la flora, fauna, valors ambientals i socials del parc, així com la seva història.
-
El dimarts 14 de maig a la tarda, alguns usuaris i usuàries de l’Espai Nou s’aproparan a l’Escola Sant Cristòfor per compartir una estona explicant contes als més petits de l’escola i explicar “Els oficis de la gent gran” als alumnes de 3r de primària.
-
El dijous 16 de maig d’11h a 12:45h tindrà lloc la XIV Jornada STEAM (abans anomenada Fira Matemàtica). Tracta de jocs matemàtics i científics de diferents dificultats amb l’alumnat de 6è de primària i 1r d’ESO de l’Institut. Aleshores compten amb el suport de gent gran a les diverses proves.
INSCRIPCIONS: Dimarts i dijous de 10h a 12h i de 17h a 19h al Centre Cívic El Roure, per telèfon al 674 795 509 o per mail a espaigentgran@begues.cat
Creiem que aquestes activitats poden ser enriquidores per totes dues parts i us animem a participar i gaudir d’aquestes estones d’aprenentatge mutu!!
Us hi esperem!!!

