skip to Main Content

CALENDARI D’ACTIVACIÓ SETMANAL: DONEM-LI LA VOLTA AL VIRUS!

Comencem avui tot un seguit d’entrades que tenen com a objectiu intentar passar de la millor manera possible aquests dies de confinament.

Com ho farem? Doncs, tal i com sabem fer-ho! Activant-nos! Fent activitats que ens mantinguin en marxa i que ens distreguin del dia a dia.

Avui, com a primer dia, us fem arribar un quadre general d’activació setmanal. Hi trobareu propostes i recomanacions d’allò que podeu anar fent cada dia.

(Feu clic a la imatge per veure-ho més gran)

I posteriorment, anireu rebent d’altres propostes més concretes que us animem a fer: activitats de memòria, de música, de gimnàstica, etc.

Us demanem que ho feu extensiu al màxim de persones possibles.

Per a les persones que no tenim en xarxa, ja estem iniciant d’altres actuacions paral·leles.I si teniu qualsevol dubte, consulta o necessitat, ja sabeu que podeu contactar amb mi a través d’aquest correu electrònic, o bé, si és urgent, a través del tel. 679.994.891

Entres tots i totes aconseguirem donar-li la volta al virus!!

 

 

Back To Top